tisdag 26 maj 2009

Trubbel på banken

Alltså varför är det bara jag som lyckas kludda till det när jag ska vara smart?

Jag har kommit fram till att det beror inte på att jag har bytt hårfärg, utan det måste nog vara för min otroligt dumma klumpighet.

Dagen började med att vi gick upp som vanligt och mös lite, sen så klädde jag på mig och så for vi hem till mig för att hämta ett paket.

Sen blev det ner till stan för att sätta in pengar på banken och det var då det olyckliga inträffade. Insättningsautomaten spottade ut mina pengar igen, och det var bara att ta sina småpengar och sen gå vidare tänkte jag.


Men väl löste det sig på den andra banken och av blev jag med mina pengar!

Nu sitter jag här hemma & funderar över vad jag önskar mig nu när jag fyller år :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar