fredag 19 juni 2009

Midsommar


Ja nu var det äntligen Midsommar, tänk ändå hur snabbt tiden bara har rusat iväg. Från vinter 7 månader sen till ett fint & härligt sommarväder.

Det är otroligt mysigt att äntligen kalla det för sommar, förutom de små regnstänk, som brukar komma då & då :)

Nu på midsommar var man inte alls på hugget för att äta sill & potatis, utan jag var mer sängliggar-typen. Jag vet inte vad som föll mig in men jag vill helt enkelt bara sova bort hela dagen.

Men sån inställningen tycker inte jag man ska ha, då tror ju folk att man har blivit helt från vettet eller bytt inställning till livet.

Men väl när klockan var 16 var det bara att slå på tv:n i vardagsrummet för då skulle jag med min iver kolla på Italien - Sverige på Olympia. Denna ödesdriga match, fick ju inte bara missas.

Även om det blev en förlust så leder vi ändå i tabellen med ett mer + mål än Italien.

Sen kom det folk, och vi blev bara 3 stycken, men det gjorde inte mig något för jag trivs så bra i detta sällskapet. Och vi fick alla hjälpa till att duka & kolla potatisarna ;)


När det var klart var det bara att slå sig ner & börja hugga i. Men jag kom fram till att jag har nog aldrig ätit så här mycket i hela mitt liv. Jag bara vräkte i mig, ända tills det sa slut och min mage skulle börja köra ihop sig naturligtvis.

Jävla skit säg xD

Sen efter all mat så gick vi in & satte på tvn så fastnade man där hela kvällen, med att titta lite på UFC, men det gjorde inte mig något, för jag har alltid gillat att kolla på sådant här, vet inte om det kallas Martial Arts, eller något liknande.

Efter hon hade gått skulle vi gå in & försöka lägga oss men då skulle vi ha Rufus med oss, den jävla gaphalsen, han skällde från klockan var cirka 12 på natten, till hon var halv 5. Jag tror inte att han gillar när det blåser, för det var det han skällde på, men men.

Men det enda jag kan göra nu, är att önska alla som läser, men även övriga en riktiga GLAD SOMMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar