lördag 20 juni 2009

Slappdag


Efter mycket om & men, så gick det väl att komma upp efter att Rufus stått & skällt hela natten, men man var inte särskilt pigg på det.

Frukosten nalkades lite efter att jag hade fått upp Tobias, men jag var inte alls så hungrig eftersom jag hade ätit mig så proppmätt efter gårdagens firande.

Men naturligtvis ska ju Tobias alltid äta & dricka sitt förbannade kaffe, det är väl bara att acceptera, men efter det klädde vi på oss och gick för att ta bussen.
För att bussen skulle tydligen köra mig hem, för jag var tvungen att kolla på lite arbeten, som jag hade lämnat av där hemma.

Men Tobias skulle ju inte hjälpa till utan han är så nyfiken om vad min far har att erbjuda, så vill man hitta honom är det på pappas rum. Dumstrutar :)

Sen satt jag & snackade lite med Mamma, det känns som att man träffar dem så sällan, men det får man ta.

Sen blev det hemgång igen & då hade föräldrarna kommit hem, mycket skönt & sen blev det bara att beställa pizza och att titta på Rocky filmerna.

Efter dessa två filmerna var det bara bye bye och sen rakt ner i sängen. En varm sådan :)

NU efter min uträkning är det bara 8 dagar kvar sen smäller det :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar