fredag 12 juni 2009

Arbetsdag :)


Vilket jäkla skitväder vi har haft idag, och jag tycker verkligen synd om alla er studenter som var tvungna att vara ute i detta väder.

Men nog talat om det, så började väl första dagen på U21-EM, inte så himla bra, utan det var mer struligt, för inget fungerade som det skulle.

Men efter ett par timmar så var allt i fungerande form och vi kunde ta emot de första arbetarna eller volontärerna som ville hämta ut sina ackrediteringar.

Det enda som störde mig var när personalen som har anställt dessa människor från vissa Vaktbolag, att alla dem automatiskt ska jobba för samma bolag. Och oturligt nog fick jag ta alla smällarna om det, men det tog jag bara med en nypa salt, så ordnade allt sig :)

På kvällen blev det bio & då såg jag, Natt på muséet 2. Den var faktiskt ganska underhållande, med alla dessa små varelser. Det enda som stör mig i biosalongen är när folk som sitter bakom en, pladdrar igenom hela filmen.

Men nu sitter jag här för att uppdatera min dag, och ännu mer kommer imorgon :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar