söndag 28 juni 2009

Födelsedag :)

Idag har jag haft en underbar födelsedag, det började med att jag vaknade till ett abrupt sjungande Billie Jean av Michael Jackson.

Men nu pratar jag inte om lagom sjungande utan det skulle nog vara på volym 30 & när man väl kommer upp så dansar folket moondance, snacka om att vara nyvaken alltså :)

Väl efter denna morgon-dröm så åt jag lite frukost, har knappt haft någon matlust nu när jag har en visdomstand som jävlas med mig något fruktansvärt :(

Efter frukosten blev det in & göra sig i ordning för att jag & Tobias skulle hem till mig på middag på den stora Dagen.

Väl hemma skulle ju pappa showa sig, men jag har slutat skämmas, för det han gör är ganska kul + att folk har blivit vana att det är bara han som får höras, annars blir han avis :)

Maten som det bjöds var smaklig, tur att det var pappa som hade stått vid spisen och lagat den, hehe :)

Presenterna som jag fick blev jag mer än nöjd över, min nya cykel, pengar & presentkort.

Sen när Tobbe åkte hem så har jag bara suttit här & rensat hela mitt Skitrum & nu har jag lyckats fastna här framför dumburken för att kunna blogga lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar